Ακολούθησε το SPORT24 στο Facebook

Μετά από ένα συγκλονιστικό ματς με τις δυο ομάδες να πηγαίνουν πόντο-πόντο, ο ΠAO έχοντας σε εκπληκτική ημέρα τον Κολομβιανό Liberman Agamez (30 πόντοι με πολύ καλά ποσοστά), κέρδισε 3-0 σετ τον αιώνιο αντίπαλό του και χρειάζεται πλέον μόλις ένα στο κλειστό του Ρέντη για να προκριθεί στο final-four του CEV Cup… (ουφ, μου τη δίνουν οι μεγάλες προτάσεις)

Τα σετ: 29-27, 25-23, 25-21

(Του φέρνει λιγάκι, όπως και να το κάνουμε… είναι και “πράσινος”…)

85 Responses to “The Incredible Agamez”
  1. burdisho says:

    Συγκλονιστικό κλαπ-κλαπ-κλαπ-κλαπ :D

    Κι εθνική; δεν έχει εθνική;

  2. apo11on says:

    εεεεε!! ρε κουρκούτι και εσυ τα θέλει ο αυτός σου, ετοιμάσου για μεγάλο βρισίδι σημερα!

    Άντε καλα ξεπερδέματα! :D

  3. kourkouti says:

    Λες;

  4. apo11on says:

    Χεχεχε! Δεν λεω, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ! (βλ. sigouros.yooblog.gr) ;)

    Κοιμήσου καλά και θα είναι μεγάάάάάλη μερα αυτή που ξημερώνει! Υπομονή φιλαράκι, Υ-Π-Ο-Μ-Ο-Ν-Η!

  5. examsos says:

    kala ama xreiazete 1 set mporei na xasei 3-0 kai na min parei kan 60 pontous oxi 68 den ksero possous xreiazetai…
    ase to exoume ksanadei to ergo….
    Gia tin ethiki perimename

  6. Alexos says:

    kalimeraaaa.o typakos sti foto pidaei ena metro epitopio exw trelathei me tin parti tou, sikwnetai les kai den iparxei varitita kai karfwnei.tespa an kai me stanaxwrise o mavrakos xalali tou itane pragmatika apolavstikos…

  7. KΑΤΑΠΕΛΤΗΣ-ΚΟΥΡΚΟΥΤΑΔΕΛΦΟΣ says:

    ΕΦΤΑ..ΡΑΚΟΣ by Piraeus ! :mrgreen:

  8. Vamenes kokkines klanies..... says:

    Αfta ta paihnidia me ftiahnoun.
    BRABO KOURKOUTI megali empnefsi simera.
    Me kosmo pathiasmeno alla kosmio kai me paiktarades kai apo tis dio omades
    na ta dinoun ola , proexehontos tou ekpliktikou Agamez.
    Etsi ehei nostimia gi aftes tis dio terasties omades to prama.
    Horis paragkes kai kakomoiries gia na glitosei kapios tous kornedes na min mas
    afinei na apolafsoume tis kontres afton ton dio pantou. Kai apo tote pou anelave NA EHEI
    AFXITHEI I VIA STO KATAKORYFO PANTOU.
    Kai den milao gia fetos pou i Panatha ftaiei , alla gia edo kai hronia pou ehei pagiothei
    afti i katastasi ki o enas apodidei podosfairo kalo , sigouros me tis diaititikes plates kai
    o allos psahnetai kai palevei me Theous , demones kai diaititikes disidaimonies !
    O enas stin kaki tou mera kerdizei ton Thrasivoulo oloi xeroume pos kai o allos stin
    kaki tou mera hanei fysiologikotata apo ton Ergoteli.
    Telika to na eisai fysiologikos se afti tin hora einai TERASTIA ADYNAMIA kyrioi.

  9. Ljungberg... says:

    @ KATAPELTI

    re file katapelti thelo na sou prosapso mia anakriveia…
    mou grafeis xthes oti den exoume tyxi stin evropi se
    kanena athlima apeidi den yparxei paraga…..
    KAtse giati tha me kaneis grafiko….

    Sto voleey megaloses me Olympiacos tradaffylidi,ourbanovic,dragovic kai raymon Vilde
    pou sikonan evropaika tropaia, kai kath xrono eftanan ston teliko
    kai xanane apo tin yperixitiki messagero Ravena…
    Tote den ypirxes ,,to volley to thymithikes ta teleftaia 4-5 xronia
    kai gia logous allous…tous opoious tha stous po alli fora…

    Sto basket opoiadipote fora se vrika stin evropi Face to Face ksereis ti ginotane,,,
    den xreiazetai na sto thymiso,,,.sto triple crown mou mesa sto OAKA se
    eixa kerdisei gia na peraso sto final four me 20 podous…
    kai perysi pou piga na sou spaso tin edra meta apo xronia
    den dinoune katharo foul stin teleftaia epithesi pou ekane o diamadidis…
    perysi sou kanoun kai tous treis telikous sto oaka..
    ti thes na mou peis gia paraga..

    kai kathesai kai mou les stin evropi pou den yparxei paraga me kerdizeis..
    pote me kerdises stin evropi??//???
    THELO KAI LIGO SOVAROTITA APO MEROUS SOU…

    tora pisteveis sto podosfairo an me vreis stin evropi tha me nikiseis??
    APADA LOGIKA…budget i mia omada 60 ek. kai i alli 30..ek
    pes mou sou ftaei i paraga…
    tora proi proi den prepei na ta les afta…
    SILANCE!!!!!!!!!!

  10. Tomatopeltis says:

    Η δικαιολογία της ευρώπης και της παράγκας εμφανίστηκε απο τότε που χάσανε το μέτρημα

  11. Ljungberg... says:

    Ma den einai dynaton..
    eixane piasei pato..allao kato den pigaine..
    o alvertis kounage tin petseta gia na xasei o paspali tis voles
    kai na min parei o olympiacos to evropaiko…
    afta re paidia den ginodai…
    Tora ti pane na mas poun aftoi pou mia zoi dorodokousane.agorazane mats
    kai diaitisies akoma kai stin evropi asxeta an efthynotan kai to
    politiko kathestos pou epikratouse tote…
    Alla ti na mas pou gia paraga pou mia zoi trone 4ares…i paraga ftaiei..
    eisai kalyteeros re file me kerdizeis kai den milao ..den mporoun..
    stio basket ta idia..eixane ta teleftaia xronia ekpliktiki omada..
    alla katse 2 evropaika mesa stin ellada otan olos tyxaios o pao se sxesi me tous adipalou tou yperterouse
    den einai tyxaio…
    propersy oloi oi telikoi mesa sto oaka..kats ere file..kai me ton vasilakopoulo stin FIBA
    POU EINAI GNOSTOS PANATHINAIKOS TI PARAGA PANE NA MAS POUNE…

    Enas pou exei paiksei mplala vlepei poia einai omada tosa xronia kai poia oxi..
    Otan to pirane diladi to protathlima to 2003 den ypirxe paraga..diakopes eixe paei tote.??.

    EDO PANO APO TREIS MPALIES DEN ALLAZOUN..STIMENA DOULEMENA DEN EXOUN..
    ME SYSTIMA DEN PAIZOUN ,..VLEPEIS ANARXO PAIXNIDI [PAIRNEI MPALA O KARA
    KAI OLA PERNANE APO AFTON ..AN PESEI I THA MEINEI ORTHIOS..
    XALAROSTE LIGO …eIPAMEEINAI PRAGMATA POU TA VLEPEIS AN KSEREIS
    MPALA GIAFTO KATANOO AN POLLOI APO ESAS ZOUN SE MIA NIRVANA…..

  12. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ Λιούμπεργκ ;)

    Πλάκα κάνω ρε φίλε , που τσίμπησες.
    Βολλεικός είμαι λες να μην ξέρω τι ομαδάρα είχε ο Ολυμπιακός.
    Απλά στο είπα για να σε πειράξω.Και αυτό είναι η μεγάλη τιμή για κάθε ομάδα
    να πιστοποιεί τους εδώ τίτλους της, όπως είπες για τους συγκεκριμένους Ολυμπιακούς
    σε μπάσκετ και βόλλει και στην Ευρώπη.Γιατί δεν είμαστε Μάλτα ρε φίλε να μίλαμε μόνο
    για εδώ.Εχουμε σαν Ελλάδα ΤΡΟΜΕΡΑ υψηλότερο αθλητισμό με Ευρωπαικές βλέψεις.

    @ Τomatopeltis :-P :roll: :mrgreen:

    Εχεις δίκιο γι αυτό ανακαλύψαμε-εμφανίσαμε την Ευρώπη ειδικά τώρα πρόσφατα , γιατί χάσαμε το μέτρημα.
    Εσείς θα την ανακαλύψετε-εμφανίσετε ποτέ αδελφέ μου.Μάλλον όμως δεν συμφέρει ;
    Είναι πολλά τα λΕΦΤΑ Αρη !

    Η μήπως ακόμα είσαστε στην εποχή των παγετώνων , που έχει ανακαλυφθεί η Αφρασία ;
    Η Αφρική και η Ασία δηλαδή , με τους δεινόσαυρους και τα Μαμούθ ;
    Οταν ο Παναθηναικός έπαιζε τον τελικό πρωταθλητριών του 1971 , είχατε ανακαλύψει τον τροχό ;
    Το 1986 στον πρώτο ημιτελικό είχατε ανακαλύψει την φωτιά ;

    Πρώτη φορά βλέπω ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΝΕΑΤΕΡΝΤΑΛ , επειδή δεν μπορούν να χωνέψουν
    ότι ο κόσμος προχωράει , μαζί κι ο Παναθηναικός. Κι αυτοί συνεχίζουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ να μένουν σε
    παράγκα με τους Πτερόσαυρους(σημερινά κοράκια)να θρέφοντε αποκλειστικά απο τους προιστορικούς γάβρους.

    Χηρεύει πάντως μιά θέση στο Μουσείο Τυσώ στο Λονδίνο , δίπλα απο τον Χριστόφορο Κολόμβο και
    τον Αμέρικο Βεσπούκι που ανακάλυψαν την Αμερική
    Για τον αγαπημένο φίλαθλο του Ολυμπιακού που θα ανακαλύψει την ΑΓΝΩΣΤΗ και ΑΚΑΤΟΙΚΙΤΗ Ευρώπη ! ! 8)

  13. Tomatopeltis says:

    Ειμαι σιγουρος οτι οταν και εσεις θα έχετε 13 πρωταθλήματα στη σειρά τότε θα τη χρειαστούμε τη δικαιολογία.

    Και φυσικά όλοι γνωρίζουν οτι τα λιγοστά σας πρωταθλήματα τα πήρατε με κόπο και ιδρώτα και όχι διαιτησίες και παράγκες. Άξιοι!

    Για αυτό και δεν σας αφήνουν να χτίσετε γήπεδο γιατι το μουσείο με τα τρόπαια σας πιάνει πολυ χώρο.

    Και είστε οι μονάδικοι στον κόσμο που συγκρίνετε δύο ομάδες όχι με τα μεταξύ τους αποτελέσματα άλλα με ότι άλλο σας συμφέρει.

    Όλοι οι παικταράδες της Ευρώπης στέλνουν φαξ και παρακαλάνε να έρθουν στην πασιγνωστη ομαδάρα σας.

  14. mkokkinos13 says:

    @exasmos…den metrane oi pontoi. An leiksei 3-0 sto renth yha paixth golden set…E_PI_TE_LOUS o agmez epaikse kai se ena sovaro matchaki kala…
    @Ljungberg…min ginesai grafikos RE file…o basilakopoulos den kanei KAMMIA sxesh me euroleague…E_PI_TE_LOUS o agmez epaikse kai se ena sovaro matchaki kala…kai ti sxesh exei pou einai vazelos…?o gagatsis tha dioristei sto kokkalh kai den sas fainete periergo…

  15. mkokkinos13 says:

    kai epishs mou FANHKE oti den egine KAMMIA kafrila apo thn kerkida…na doume ti tha ginei sto renth..

  16. YpoThetos says:

    Oloi poly metrimenoi sta logia tous simera…Terastio to tipaki stin foto…alla onoireuomoun ethniko kourkouti to vradi ston ypno mou kai alla mou proekipsnan…tes pa. Loipon, exoume kai leme eseis nikate ipasia, skaki kai tzoudo, emeis nikame velakia, kanoe-kagiak kai beach voley. Oreaaaaaa…Loipon…

    @Katapeltis

    File ergazomai agglia kai stin douleia einai oi 80% Liverpool 50% Manchester Un kai 30% Everton…eeee osoi pezoun europi parakalane na min pesoune me tin iperixitiki prasini omadara, tous pragmatikous Europaious…sas tremoune milame…na se kala re megale…mas exei sosei tosa xronia auti h karamela pou pipilate…se sindiasmo me to krasaki Paraga pou sas tholonei to kefali kai to gledi paei gia 12 xronia

  17. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ Τοmatopeltis :mrgreen:

    Αλλα έγραψα , άλλα διάβασες , άλλα αφομείωσες , άλλα κράτησες , αλλά απάντησες.
    Βαριέμαι να γράφω πολλά αγαπημένε ΦΙΛΕ.

    Θύμησε μου την πρωταθλήτρια Ουγκάντα και Αζερμπαιτζάν με 15 και 19 πρωταθλήματα στη σειρά σε παρακαλώ ;
    Και μη μου πείς τι πρωταθλήματα είναι αυτά ;
    Γιατί τέτοια πρωταθλήτρια είσαι , εντελώς ανύπαρκτη στην Ευρώπη και χειρότερη απο το Μόλντε που
    δεν έχει πάρει τίτλο στη Νορβηγία !
    Αν κάνω κάπου λάθος ΣΕ ΑΥΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    Για να μην είσαι ο τελευταίος στην Ευρώπη , πρέπει να παρακαλάνε να έρθουν οι παικταράδες
    στην ομάδα σου ; Πού κολάει αυτό τώρα ; Αν έχεις ένα κάποιο όνομα και δεν είσαι , εφταμηδενικό , δεν
    μας κάνει ;

    Δηλαδή ντε και καλά πρέπει να συγκριθούμε μαζί , επειδή στην Ευρώπη που πάμε μετά, δεν υπάρχεις ;
    Μα εκεί παίζεται η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΡΑ , εδώ και τότε που το παιρνα εγώ και τώρα , βλέπεις τι παίζεται
    , σε τι γήπεδα παίζεται και ποιοί το παρακολουθούν !
    Ωραία , έχεις τρία χρόνια να με νικήσεις στο πρωτάθλημα Ελλάδος που παίρνεις χαρτοπερίπατο !

    Δεν είμαστε οι μοναδικοί στον κόσμο που κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις.
    Εσείς είσαστε απο ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ που κάνουν τοπικές συγκρίσεις ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ , σαν τις ομάδες του Νεπάλ , της Γουινέα Μπισάο , της Τζαμαχιρίας (Λιβύη) , της Μογγολίας , γιατί μετα το ΤΟΠΙΚΟ για αυτές ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΧΑΟΣ !
    Οπου κάνω λάθος και εδώ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΜΕ , άλλά με στοιχεία , σε ότι λέω , όχι σε ότι θέλεις

    Και ξαναδιάβασε το πόστ 12 , έχει πολύτιμα ιστορικά και γεωγραφικά στοιχεία.

    Ευχαριστώ

  18. YpoThetos says:

    Liverpool 50% Man U 30% kai Everton 20% :P Einai akomi proi gia mas

  19. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ YpoThetos

    Μπράβο μάγγα σε ζηλεύω , θα μου άρεσε και εμένα νάμαι Αγγλία.

    Αν και έχω δουλειά , θα σου πώ τα εξής…..

    Ωραία λογική.

    Η θα πρέπει να σε τρέμουν ή θα πρέπει να σου ρίχνουν ΕΦΤΑ και να γελάνε ακόμα και στη Χάιφα.

    Να είσαι μια ομάδα που σέβεται τον εαυτό της και την χώρα της και δεν τις ξεφτιλίζει δεν μπορείς !
    Εστω με κάθε δεκαετία τελικό , ημιτελικούς και οκτάδες απο την μικρούλα Ελλάδα.

    Μια χαρά.
    Πρέπει να προστέσω κάτι σε αυτά ;
    Μόνος σου αυτοανακυρήσεσαι υπερπρωταθλητής της εφτάρας και σου αρέσει.
    Εγώ το μόνο που θα πώ είναι.
    Νάσαι καλά εσύ κι άλλοι 207 πρωταθλητές στον κόσμο , μέχρι και την Σουαζιλάνδη να χαίρεστε
    το τοπικό σας πρωτάθλημα.
    Και αυτό είναι ΘΕΜΙΤΟΤΑΤΟ σίγουρα.
    Αλλά να σταματάς εκεί λές και είσαι πρωταθλητής ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ αυτό μόνο ο αντιπράσινος φανατισμός
    μπορεί να το πετύχει και τίποτα άλλο υγειές !

    YΓ Κι όπως σε ρώτησε ο γιατρός.

    Τι λέει ο Ολυμπιακός όταν βλέπει κάποιον με το νικ νέιμ σου στην Ευρώπη ;

    ΩΧ ΩΧ ΩΧ ! ! :-P

  20. Tomatopeltis says:

    1. Την περυσινή τεσσαρα την ξεχνάς επίτηδες ? Και γιατί το ημερολογιο σου σταματάει στα 3 χρόνια μόνο?
    2. Αν εγώ ειμαι πρωταθλητής Ουγκάντας εσύ είσαι ο τριτοδευτερος Ουγκάντας πολυ απλά.
    3. Και εσύ εχεις χάσει απο ομαδούλες της σειράς στην Ευρώπη αλλά τα ξεχνάς
    4. Εγω πολυ θα χαιρομουν να βαζατε λεφτά φετος και να κάνετε ομαδάρα αλλα παλι στα ιδια σας βλεπω δυστυχως.Απο τα 80 των Αμπραμοβιτς πηγαμε στο Βρβρζινιακ , κριμα.

  21. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ Tomatopeltis

    ΟΚ , βλακεία μου.

  22. YpoThetos says:

    Edaksi tora me voulose o katapelths…emeis protathlites tis 7aras, autoi europaioi tis 4aras apo tous protathlites tis moutzaboudou kai tis gouineas…
    Alla auta gia ton ethelousio neaterdal pou eleges pio pano mallon se sena armozoun pou zeis me tis europaikes poreies tou 71, 91 kai den kserw kai egw ti allo na anafero apo tin siglonistiki sas poreia. Oso gia ta 7 pou fagame kai to exete “kalo mou koskinaki mou kai pos na se gialiso” mono se auto exete enapothesi tis elpides sas, na kanoume kana tetoio na exete na lete giati xoris dekanikia pos tha kauxeme manolio mou?

  23. Ljungberg... says:

    Den vgainei akri….

    eixate na vgeite evropi 4 xroni akai pali milagate..
    poso mallon tora..
    edo trogate 5 ares stin evropi kai plai legate eimaste evropaiki omada..
    AKRI ME ESAS DEN VGAINEI..
    OPOS KAi otan pirate to protathlima kanate gargara TA PERI PARAGAS…
    TORA TI NA PO..
    EIPA OPOIOS EXEI MYRISEI APODYTIRIA VLEPEI KAI KRINEI..
    OI ALLOI APLA AS ZOUN STIN OUTOPIA TOUS..

    ALLA EXEI GELIO ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ
    ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ …KAI SE EMAS FADAZEI SAN NA PROSPATHEI
    ENA PAIDAKI DIMOTIKOU NA LISEI ENAN ALGORITHMO…

    SINEXISTE NA MOU EFTHIMEITE TIN MERA….
    TO AKOUSA KAI AFTO OTI O PAO PAIZEI KAI EPEZE MPALA..XA XA XA XA

  24. Vamenes kokkines klanies..... says:

    Emeis eimaste ABALOI…
    Ki o Ljungberg EFTA..BALOS xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa !
    Bravo re tomatopelte , Ypothete kai Ljugberg me kanate kai gelasa.
    Gia Evropi sas milage to allo to UFO kai seis ta dika sas ta trela.
    Eipame teliko kai imitelikous tha doune pote ta triseggona sas ;
    Afto leme , sta alla simfonoume , meta apo do pou i Panatha ehei RIMADOPAEI
    esto koutsa koutsa ston imiteliko tha pate pote eftarakia mou ; xaxaxaxaxaxaxaxaxa
    Afiste ta topika , eimaste gia klotsies oi prasinoi , stin Evropi pote tha stamatisete
    ta hontra ta rezilikia leme eseis na sas kamarosei h Elladara pou den ehei xrommata
    opos tin Panatha kata kairous.

  25. Panos says:

    # mkokkinos13 έγραψε
    12 Φεβρουάριος 2009 στις 11:09 π.μ.

    kai epishs mou FANHKE oti den egine KAMMIA kafrila apo thn kerkida…na doume ti tha ginei sto renth..
    #################################################

    καμία απολύτως καφρίλα, μόνο έβριζαν μάνες επι μιάμιση ωρίτσα εντελώς πολιτισμένα :)

  26. mkokkinos13 says:

    KYRIES KAI KYRIOI allos ena mythos katariptetai…O olympiakos,DEN exei telika 5.000.000 opadous opws leeio agaphtos tsoukalas…apisteuto kao omvs alhthino…
    http://www.contra.gr/Soccer/Europe/230473.html

  27. Yesman says:

    Βάζει ο κουρκούτης για μπάσκετ -> τα σχόλια πάνε πάλι στον Ολυμπιακό του ποδοσφαίρου…
    Βάζει ο κουρκούτης για βόλλεϊ -> τα σχόλια πάνε πάλι στον Ολυμπιακό του ποδοσφαίρου…
    Βάζει ο κουρκούτης για ποδόσφαιρο -> κλειδώνει πιο γρήγορα απ’ότι συνήθως…

    κάνω λάθος?!

    Ξεκολλήστε από το μυαλό σας και πηγαίντε με την ροή του blog :P
    Ποδόσφαιρο είμαστε δεύτεροι, καλώς…
    Στα άλλα τι είμαστε και τι είστε?

    (Πάντα κινούμαι σε πολιτισμένα πλαίσια… :D )

    http://tapantaleme.wordpress.com

  28. mkokkinos13 says:

    @Panos…makari oi kafriles na ftanoun mexri auto to shmeio KATHE fora…

  29. Panos says:

    “Panathinaikos has always been the most popular Greek sports club, with a varying support of about 40%–45% among the sports fans in Greece. This equates to about THREE MILLION(wow!) Panathinaikos club supporters inside the country of Greece.” source: wikipedia :D

  30. Vamenes kokkines klanies..... says:

    Κala reseis me 13 sinehomena protathlimata kai oli ti timimeni ftohologia mazi sas
    mono 2.000.000 eisaste kai meis 1.500.000 ;
    Ηοris protathlima , xoris oamdara pou petaei kai ta seven ta roufaei , edo kai xronia xaxaxaxaxaxa !
    More Bravo !
    Krimas toses xiliades PARAGKES pou stegazoun 2.000.000 championpapers !

  31. Panos says:

    Δηλαδή mkokkinos13 ανάλογα που θα βρίσεις τη μητέρα του άλλου σε κάνει απο “σκουπίδι” σε “πολιτισμένο φίλαθλο”;

  32. Stefanaras says:

    kourkouti wraia den paei simera? alla ontws ligo ethniki xreiazotan…

    en tw metaksy thymaamai otan imoun mikros k evlepa ta final four tou gavrou sto basket prosefxomoun to vrady na klirwthoume me ton PAO, giati itan guaranteed o telikos ….

    meta irthan ta xronia tis aftokratorias tou vazelou, ta opoia dianyoume akoma , to lew giati eimai dikaios.

    Afto pou me TROMAZEI einai ti allo mas perimenei????? meta tin 10etia basket osfp egine dekaetia PAO. Sto podosfairo zwi naxoume 12 xronia…. meta????? ama ginei pali tetoia enallagi kai katadikastoume se 12 xronia prasina prwtathlimata PANAGIA MOU VOITHAAAAAAA !!! ! !!!!!

  33. mkokkinos13 says:

    @Panos…eipame sto wikipedia anebazei opois thelei oti thlei…edw oi gauroi phran 150 koupes se 2 meres…lol

  34. Ljungberg... says:

    @ Vamennes….

    Oti kai na ekanes opou kai na piges file…
    otan tros sinexeia 4 ares edo kai ektos edras
    apo ton aionio tha eisai emaio tis tyxis sou…
    tora size ston kosmo sou kai apla
    prosperase tin katadia pou ftasane tin omada sou
    exodas sto myalo to 71 kai to 91…
    etsi file tha pas mprosta stin zoi sou..
    otan se koroideveo o vgeno kai opateras kai
    sou lene tha fero paixtarades kai fernei tin
    allagi tou zevlakof stin ethniki polonias
    den pas pouthena…
    tora ti allo na sou po..
    afto i evropaiki outopia ego apo proto xeri to exo
    ksanagrapsei oti den isxyei exodas zisei kai
    paiksei mpala stin giriaa alviona….
    kaneis den sas thymatai giati apla vgainete mia gora st 6 xroni achleague..
    mono eseis to exete enagei se evropaiko somateio to PAO..lol.lol
    edaksei allos enas xronos xoris titlous…
    mian aniseixeite..exei kai synexeia..alla ksexasa,,,
    os diamageias th ginetai sent etien , juve. kt.l..
    kai tha eksileonetai tis 4 are apo tis evropaikes omades..

    AFTO MEGALE EINAI MIA KATADIA POU DEN THA MPOROUSA POTE NA TIN ZISO..

  35. Vamenes kokkines klanies..... says:

    @ Ljungberg
    ==========

    Entaksei re filaraki mi ziseis afti tin katantia.
    Zise tin katantia tou EFTARA kai tou Moldeherenfenedakou.
    Alla to 1991 ti egine kai to lete oloi oi eftagavroi ;
    Το 71 entaksei pigame ekei pou gia sas ITAN , EINAI kai tha PARAMEINEI taxidi sto FEGGARI !
    Alla to 91 den kaname tipota.
    To 96 xanapigame FEGGARI ki apo tote vazete ta paragkoxyla to ena pano sto allo ton topikon protathlimaton
    gia na ftasete mexri to KOURADOVOUNI ! xaxaxaxaxaxaxaxa !
    Kai an thelo titlous FILARAKI den tha paro tous xepoulimenous tou podosfairou , tha sikoso aftous tou
    mpasket perifana kai stin Evropi , to katalaves ;
    Sto athlima pou eimaste defteroi san Ellada ston kosmo kai to kanete gargara ! xaxaxaxaxaxaxaxa
    Allos gia tin PARAGKA MAS !!!! XAXAXAXAXAXA
    File to FEGGARI den fainete , akoma ki an valeis tin PARAGKA sto EVEREST !

  36. ... says:

    Προσ κουρκουτι:
    (Σχετικα με το μακροσκελεστατο σχολιο που εκανεσ χθεσ και την αποθεωση που γνωρισεσ απο τον ΠΛΑΝΗΤΗ)

    Δεν το εψαξα, αλλα νομιζω οτι η λεξη “οτιδηποτε” δε χρειαζεται κομμα.
    Η λεξη “ο,τι” οταν χρησιμοποιειται αντι του “οτιδηποτε” χρειαζεται κομμα.

    ΥΓ. Διαβασα σχεδον ολα τα σχολια του χθεσινου θεματοσ και να φαταστεισ οτι δεν ειμαι και φανατικοσ του blog και (φυσικα) δεν εχω ξαναστειλει!!!
    ΥΓ2. Εντυπωσιακη η αποθεωση απο τον ΠΛΑΝΗΤΗ… Τι αγαπη ειναι αυτη???

  37. YpoThetos says:

    tha to kleidosei, den tha to kleidosei, tha to kleidosei, den tha to kleidosei, tha to kleidosei, den tha to kleidosei, tha to kleidosei, den tha to kleidosei, tha to kleidosei, den tha to kleidosei, tha to kleidosei!!!

    Nomizo oti o agamez stin foto tha tou pigene ena tono pio skouro prasino…Autes oi sizitiseis pados telos den exoun kai ektos autou skeftite poso vareti tha itan h zoi mas xoris politiki kai bala (basket, voley klp). To Kourkouti exei ena poly kalo blog pou vgazei olo to kefi kai to meraki tou kai emeis kathomaste kai trogomaste…les kai iparxei periptosi na pisei o enas ton allon mouaxaxa.
    Opos katalavenete simera douleia yok! Papala! Kai den kleidonei kai to rimadi…

  38. Ljungberg... says:

    @ Ypothetos

    LOL
    LOl
    exeis dikios…
    douleia yok kai me exei sineparei to blog edo kai 3 meres…
    otan kleidonei stronomaste ligo…
    eftyxos mporoume kai to rythmizoume to thema douleias pros to paron….
    oute dimosioi ypalliloi na imastan,.,lol
    lol

  39. Makis13 says:

    Ljungberg h alitheia einai kapou stin mesi… emeis exoume katantia stin ellada alla egw as poume prwsopika den tha antexa tetoia katantia stin evrwpi san kai tou logou sas… me ena diplo sta 12 xronia… na xaneis prin akoma vgeis na paikseis…tespa to blog einai gia to volley… epeidi to eida xtes to matsaki agamez – gavros 3-0 pes kalitera… apla diastimikos…

  40. Vamenes kokkines klanies..... says:

    Entaksei re Ljungberg kai Ypotheto den eipame kai tipota gia na kleidosei.
    Tin plakoula mas kanoume.
    Kai petame kati oraia , opos to diko mou me to FEGGARI.
    Douleia papala.Eftihos giati i poli douleia troi ton afenti.
    Ego apo tote pou mpika sto kourkouti kolisa.Opos tote pou EFTA minon pitsiriki eida
    tin Panatha WEBLEY kai kolisa ! xaxaxaxaxaxaxaxa

  41. Ljungberg... says:

    maki adiamfisvitita den mporeis na krineis tin poreia tosa xronia
    mono apo ta dipla…dioti exoume meinei ekso kai me 10 kai 11 vathmous..
    kai eixame gia 5 xronia to apolyto stin edra mas..
    opote min les oti sas simferei kai xrisimopoieis ta ektos edras..
    giati sou leo ego se 4 ektos edras mats o theos eixe koimithei kai xasame kai se kapoia alla
    i diaitisia mas epaize 80 -20…
    den einai opos ta les…kai an thymasai pano apo olla o olympiacos koitaze na paiksie kai mpala..
    afto itan to megalytero lathos tou..alla otan exeis 6 apo tous 11 epithetikogeneis afta pathaineis..
    o pao pada epezai me amydikogeneis paixtes ..prosekse paixtes oxi systima..mexri kai ta xaf tou aristera deksi
    paizane endiamesa apo ton mpak kai to kedro…kai enan apithesi gia na vgei i kaminada kai na mpei goal..
    i thes na mou sigreis to kedro tou pao me dyo kathara amydika xaf mpasina karagouni me afto tou thrylou pou eixe
    ribo stoltidi …kai paliotera poursanidi karapialli..
    ti mou les tora..

  42. Makis13 says:

    den mporw na pw oti exeis adiko se afto…alla den einai allothi re file 1 diplo se 28-30 match posa einai den thimamai… kai ontws koimithike o theos se 1-2 se adikisane kai se monaco real alla ws ekei…. k epeita min ksexnas pws exoume kanei matchares kai emeis kai oxi kaminades kai ahdies… 3 tin juve diplo amvourgo diplo schalke 2-0 edw mesa mayiorka 2-0 schalke 2 fores tin arsenal 2plo ajiax 2plo glaskwvi me 3ara(asxeta an pigame ouefa telika) 3ara stin vremi pou einai kai to monadiko diko sou 2plo sto milano ktl ktl ktl… kai exw tis mises symmetoxes apo sena epeidi eisai isovios prwtathlitis sto anaksiopisto prwtathlima mas alla poli pio statheros apo mena…den tha eprepe na se provlimatisei afto ? exeis ena 6-2 me leverkuzen… se oli sou tin evrwpaiki istoria… kai gkantemia terastia pou emeines me 10 vathmous eksw… alla den einai allothi afto… exeis 12 xronia sinexomena paizeis ch league kai kseroun oloi oti den se pernei anoiksi POTE…

  43. kopritis13 says:

    VIVA AGAMEZ!!!
    EINAI TRELOS O KOLMVIANOS!!!!
    TON ALLON TON PIRAXE POU VRIZANE MANES STO GIPEDO…
    ALLO K TOUTO…
    LES K EXEI GINEI POTE DERBY XORIS VRISIDI STIN
    ISTORIA TOU ELLINIKOY ATHLITISMOY!!!

    Ljungberg…
    H DIAFORA MAS STIN EVROPI DEN EINAI
    OI 4ARES K OI 5ARES..OLOI EXOUME FAEI
    (EKTOS APO TO REKOR TON 7 TEMAXION POU DEN PROKITE NA SAS TO SPASOUME
    OSO K AN …ONEIREUESTE)
    I DIAFORA EINAI OTI EKTOS AYTON EMEIS EXOUME KANEI K 2PLA
    K EXSOPRAGMETIKES POREIES GIA TA ELLINIKA DEDOMENA
    STIN EYROPI
    PRAGMA POU ESEI DEN EXETE KANEI KI AS VGENETE KATHE XRONO!!!
    PERSI EKANES TA PROTA SOU DIPLA!!
    OLOI EXOUN EPITIXIES K SFALIARES…
    ESAS I SINTRIPTIKI PLIOPSIFIA EINAI SFALIARES POS NA TO KANOUME?

    GIA TO BASKET EXEIS SKEFTEI OTI OLI SOU I ISTORIA EINAI
    AYTI I 10ETIA POU ONTOS EIXES OMADARA!!!
    PRIN MESOURANOUSAN ARIS PAOK
    K PIO PRIN PALI EGO!!!
    GIA TOUS TELIKOUS STO OAKA POU LES
    EINAI I PIO FTINI DIKIOLOGIA…
    AS EIXES OMADA NA EISOUN K ESY STO F4 ME TOUS OPADOUS SOU NA TO EPERNES!!
    K STIN THESALONIKI TO IDIO!
    EMEIS DEN EXOUME XASEI EYROPAIKO STO TEL AVIV APO TIN “GIPEDOUXO” MAKABI
    KAI ME SFAGI EN PSIXRO KIOLAS????
    AKOUSES POTE NA PARAPONETHOUME?
    RE FILE EXOUME KANEI TO SEF EKSOXIKO MAS ME 30ARES
    K POLLA 2PLA K ESY MOU LES GIA 1 FAUL TOY DIAMADIDI?
    GIATI STO SEF OI DIETITES TA DINOUN OLA SE EMAS?

  44. Makis13 says:

    kai epeidi kalws i kakos ta teleftaia xronia stin ellada ligo to oti eisai pio statheri omada apo mena ligo i paragka eisai kathe xrono ch league… kai me volevei na pigaineis kala … gia na vgainoune 3…akomi kai o mpaok as poume pou me tin dinamiki tis toumpas kai omada na min exei paizei na perasei omilo… alla esi pas apo to kako sto xeirotero re… elpizw na allaksei aftin i katastasi… na ginoume san to mpasket… na kinigane kai oi 2 evrwpaika kai na exoune vlepseis… emena as poume me volevei pou pas na kaneis kati sto mpasket fetos… na exei antagwnismo… i aksia tou httimenou dinei doksa ston nikiti lene… emena den mou aresei na to pernw xavale…den exei endiaferon re c… ta simperasmata dika sas….

  45. Issoropistis says:

    Re mi lete oti exoume perissoteres koupes apo ton bazelo gt o mkokkinos dn to pisteuei kai as to grafei kai to wikipedia.Propagandes einai ola,akoma kai sto internet exei ”upallilous” o Kokkalis.

  46. O pantognwsths says:

    3ekollate ligo re me tis antipara8eseis …
    grafoume sto kourkouti pou shmainei oti prepei na milhsoume xioumoristika….

    ELEOS…

    http://tapantaleme.wordpress.com

  47. Nikolas says:

    Επιτέλους πρόλαβα να γράψω πριν κλειδώσει.

    Μπράβο στο πράσινο βολευ και στο Κουρκουτι για το Χουλκ αγκαμεζ.

    Μπράβο και στους υπολοιπους που δεν βριστήκαμε ακόμη.

  48. Issoropistis says:

    @kopritis13

    Katse re file poies eksopragmatikes poreies exete kanei?Pou pigate mia fora teliko prin 40 xronia pou eitan oles kioles 2-3 kales omades stin europi.Exeis paei 2 imitelikous enan prin 30 xronia kai allon enan prin 13,apo tote xa8ikes kai esu.Les oti emeis pou bgename dn kaname kai tpt para mono perusi,enw esu pou dn ebgenes polu kai suni8ws eisouna uefa me te repoudakia ekei pws dn diakri8ike i omada sou?Eksopragmatiki poreia 8a eitan na ftaseis se enan suxgrono teliko pou uparxoun kamia 10aria mega8iria gt kai o olympiakos exei ftasei kai se 8ada kai pio palia exei paei polu kala sto uefa p.x me tin aderlect palia,oloi kseroume pws apokleistikame.Koita se 100 xronia istorias exeis oles kioles 3 poreies,exeis panw katw isari8mes kseftules,opote mi to psaxneis to 8ema.Tespa as min apaksiwnw tis poreies sas gt 8a mou prosbli8eite kai dn to 8elw.Sas agapaw re! :P

  49. kourkouti says:

    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΛΛΕΫ. ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΛΛΑΞΤΕ ΚΑΣΕΤΑ!

  50. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    ==========================
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ :mrgreen:
    ==========================

    Ενα τραγούδι του Γιάννη Πάριου λιγάκι μεταλαγμένο
    για το ΑΘΑΝΑΤΟ :-P ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ και την παρέα του.
    ==================================== :roll:

    O ΕΥΡΩΑΝΑΠΗΡΟΣ ( γι’αυτό και εφταδάκτυλος!)
    =================================
    ================================= ;)

    Τίς αμαρτίες τις δικές μου
    αν χρειαστεί να τις μετρήσω
    απο τα ΕΦΤΑ τα δάκτυλα μου
    και τα ΕΦΤΑ θα τα κρατήσω

    Μα το δίκο σου επίτευγμα
    του τελικού ΤΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ
    μα η δική σου η μαγγιά
    ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΑΓΙΚΗ ΒΡΑΔΥΑ ! !

    σιγοτραγουδήστε το ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ.

  51. kourkouti says:

    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ… εφόσον η σημερινή δημοσίευση είναι για το βόλλεϋ, σόρι αλλά δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις ευρωανάπηρο τον Ολυμπιακό…

  52. YpoThetos says:

    @Katapeltis

    Telika eisai ebeirion silektis esi…tifla na xei o poihths fanfaras sto “Ksipna Vasili”
    vgale kati gia tin molde, gia tin xaifa kai gia tin rosenborg aaaaaaaa kai gia feretzvaros
    na exeis na dihgise kai na eksistoreis sta paidia sou…mazi me tis megales sas pories
    Kai molis ksekoliseis tin velona tou myalou sou borei kai na exete parei kai protathlima
    oupsssssssss ksexasa eseis thelete mono europaikes poreies!
    A re kakomoiri!

  53. kopritis13 says:

    @ Issoropistis

    RE FILE PLAKA MAS KANEIS?
    EXOPRAGMATIKES GIA TA ELLINIKA DEDOMENA EIPA!!!!
    TI DEN KATALAVES?
    TA EXEI KANEI KANENAS ALLOS AYTA TA LIGA POU LES EDO STIN ELLADA??
    OXI!!
    TOTE POU HTAN 2-3 MEGALES OMADES ESY TI EKANES?
    TIPOTA!!!
    2 FORES STOUS 4 EINAI LIGO E?
    EXEIS XORTASEI ESY APO TETIA?
    OTAN TA KANEIS H OMADA SOU AYTA MIN TA PANIGIRISEIS GIATI DEN EGINE K TIPOTA
    ETSI?
    GIA NA MIN POUME GIA 2PLA MES SE( AMSTERDAM,PORTO…)
    ENA 6-2 EXEIS ESY TIN LAVERKOUZEN K TI ALLO ?
    TOUS 8?EDO OI 4 SOU EINAI LIGOI K MOU LES GIA TOUS 8?
    MIN LEME K OTI THELOUME!!!

  54. Reporter says:

    @ Panos
    Olympiacos CFP (Greek: ΟΣΦΠ – Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς – Olympiakos Syndesmos Filathlon Peiraios), Olympiacos Club of Fans of Piraeus, is a large and the MOST POPULAR Greek multi-sport club based in Piraeus, Athens. source: wikipedia (το ίδιο αγαπητέ Πάνο)

    ‘Οπως καταλαβαίνεις στο wikipedia γράφουν ότι τούς κατέβει. Αν θέλεις να χαρείς (και έχεις γνωστό στο wikipedia) μπορούν να γράψουν οτι ο ΠΑΟ είναι η καλύτερη ομάδα του πλανήτη κι ο Varvziniak ισάξιος με τον Canavaro.
    Πότε θα καταλάβουμε όλοι μας ότι για να ανέβουν οι ομάδες μας επίπεδο θα πρέπει να αποδεχόμαστε τις επιτυχίες των αντιπάλων;
    O ΠΑΟ έχει περισσότερες επιτυχίες απο τον ΟΣΦΠ στήν Ευρώπη και ο ΟΣΦΠ στην Ελλάδα.
    Τώρα τα περί παράγκας, 7άρες-4άρες-12άρες τα …γεννάνε οι ίδιες οι ομάδες για να δικαιολογούν τις δικές τους αποτυχίες και εμεις τα ανακυκλώνουμε σαν παπαγαλάκια.

    Καί τέλος έχουν σκεφτεί οι Παναθηναικοί (για παράδειγμα) ότι όταν θα πάρουν πρωτάθλημα θα λένε οι Ολυμπιακοι για “πράσινη παράγκα”;

    Θα μπορέσουμε ποτε να χαρούμε τις επιτυχίες της ομάδας μας;

    Συγνώμη για το μέγεθος του σχολίου μου…

  55. Ljungberg... says:

    re maki kai kopriti..
    to erotima mou einai to eksis..
    afou exeis odos omada kai evropaiki nootropia kai torpo
    piaxnidiou giati den mas gledas etsi gia plaka..
    afou einai tetoia i diafora mas giati den mas kerdizetai gia plaka??
    kai min mou les tora to paramythi tis diaitisias giati einai apla
    paramythi,,.
    perissoteres fores mesa stin leoforo pada edra paizane oi referi
    me apokoryfoma tin mpounia tou kyriakou pou eide o epoptis
    aki den milise..
    ela re paidia tora eiste kai oi dyo sovaroi alla egathetoi..
    den koitATE na tatsadisteite me ton patera kai ton vgeno
    kai sas ftaiei o thrylos…
    as apiarnate kai eseis ribo.diogo.letto.zohovic .zio
    kai tha isastan sigoura protoi..
    oper kai egeneto me emas sto basket..
    OTI PLIRONEIS PAIRNEIS EINAI I YPOTHESI…
    EIDES TO MATSAKI STO VOLLEY..
    KAI OI DYO OMADES ME KALO BUDGET KANANE KALO MATS…
    TO 3-0 DEN ADIKATOPTRIZEI TIN EFKOLIA POU FAINETAI…

    TORA EINAI KRIMA KAI GIA ESAS NA ZEITE ME POREIES
    TOU 71 JKAI TOU 96..KRIMA GIA TIN FANELA SAS,,,,

  56. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ Ypothetos

    και λιγότερο

    @ kourkouti

    Υπόθετε φίλε, κατ’αρχήν δεν σε χαρακτήρισα κακομοίρη. Οπερ σημαίνει μη κοιτάς καθρέφτη
    και ΤΕΛΟΣ εμείς ΟΙ ΔΥΟ , γιατί δεν αναφέρθηκα σε σένα και άναψες δίχως λόγο , σε προσωπικό επίπεδο.
    Και προσωπικά δεν έχω με κανέναν σας κι ούτε θέλω να αποκτήσω , μέσα από αθλητικό χιούμορ.

    Κουρκουτάκο μου, δεν ανέφερα πουθενά Ολυμπιακό. Μπορεί να το εννοούσα αλλά αν προσέξεις
    είναι έξυπνα δομημένο , για να τσιμπίσουν , όπως κι έγινε όσοι έχουν την μύγα (όχι εσύ που προσπαθείς
    να επιβάλεις την τάξη).
    Είναι πολύ ωραία ως έμπνευση κι αν το ταργουδήσει κάποιος , θα το καταλάβει καλύτερα.
    Και πιστεύω καλή ποιότητα χιούμορ , που μακάρι να διάβαζα κάτι αντίστοιχο για την Ευρωπανάθα μου.

    @ Reporter

    Εχεις δίκιο , αλλά όταν ο Παναθηναικός σαν πρωταθλητής επαναλαμβάνει τις πορείες του 71-86-96-2002-2003 ;
    Τότε ποιός Ολυμπιακός θα μιλήσει για παράγκα , όταν βλέπει κάτι που δεν βλέπουμε εμείς στην Ευρώπη και δεν
    δικαιολογεί ΠΟΤΕ τον τοπικό του τίτλο ως περήφανος ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ της πρωταθλήτριας
    Ευρώπης του 2004 ; ( με 8 στους 11 παίκτες της Πανάθας κι εκεί , το 2004 , την μοναδική χρονιά που δεν πήρε
    τίτλο ο ΟΣΦΠ )

  57. Ljungberg... says:

    @ KATAPELTI
    NA SE ROTISO RE FILE..
    TORA EVALES GIA POREIES OTAN EFTASES STOUS 16 KAI STOUS 8..

    RE KOLLITE THA MAS TRELANEIS…
    SE LIGO OPOS PATE THA MAS VALETE OTI EIXATE PATREI KAPOTE EVROPAIKO …
    ELA RE KATAPELTI….OPOS KAI ESY EIPES ADI NA GINEIS KALYTEROS
    VLEPODAS OTI O ADIPALOS SOU EXEI ALLAKSEI EPIPEDO SE
    BUDGET K.T.L; KATHESAI KAI ASXOLEISAI ME TIN FORA POU PIGES STOUS 16
    EDAKSEI THA TO KANOUME KOMMOTIRIO TORA..LOL..LOL

    KOITA GIATI ERXETAI TO DERBY…
    TIN EPOMENI TH A STEILO 10 APANOTA POST GIA TON FILO KATAPELTI..
    10//LOL

  58. kopritis13 says:

    @Ljungberg…

    DEN ZO ME POREIES TOY 71!!
    OTAN MPIKA LEGATE GIA EYROPI!!!
    K APLA SOU EGRAPSA PIA EINAI I DIAFORA MAS
    STIS EUROPAIKES DIORGANOSEIS!!!
    ETSI EXEI GRAPSEI H ISTORIA RE FILE TI NA KANOUME?
    STIN EUROPI EISAI APO KATO K AS EXEIS TO AVANDAZ
    OTI EXEIS VGEI PERISOTERES FORES!!!
    EXO KANEI POREIS K MATSARES POU OUTE EXETE ONEIREYTEI!!!
    SE ANTITHESI ME TIS ANIPARXIA TIN DIKIA SAS!!
    KAI VGENETE K LETE SIGA TI KANATE?
    OTAN TA KANETE K ESEIS TOTE EXETE OLO TO DIKEOMA NA TA
    YPOVATHMISETE!!!
    TORA SAS KOLAEI TO …OSA DEN FTANEI I EFTALEPOU…(POU LEEI K O KATAPELTIS)
    DEN LEO OTI EXO OMADARA….ENNOITE POS OXI!!!
    ALLA OUTE EXEIS K ESY!!!
    K MIN MOU PEIS GIA TIN PERSINI 4ARA ETSI OPOS EIRTHE!!!
    GIATI TIN PROIGOUMENI EISOUN ESY GIA 4…KIAS TO KSEXNAS!!!
    K ESY 4 EFAGES APO TIN AEK!!
    TI PAEI NA PEI AYTO?
    OTI EIXE KALITERI OMADA APO SENA?
    DEN NOMIZO
    ETSI?

  59. Ljungberg... says:

    re file kopriti..
    ego den mporo na me sygrino me sena…
    me sena thelo na me sygrino sto basket..
    sto pogdosfairo den yparxei metro sygrisis..
    tin na sygrino..??
    ton zio me ton lybe?
    ton zahovic me ton kara..
    ton ribo me to tzioli?

    katalavaineis ti ennoo?
    dne sygrinomaste kai afto fenetai apo tin poreia se oli tin xronia
    kai oxi kommitis se 4 mats evropis pou mia kaneis kai ia den kaneis..

    ego ton thrylo ton sygrino me porto..me atlediko..
    me afto to styl omadas kai paixnidiou thelo na ftaso..
    tin na vlepo ton kara na kylietai se kathe mats???

  60. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ Λιούμπεργκ

    Ρε άστα αυτά τώρα και πέσμου σου άρεσε το τραγουδάκι παραπάνω ;
    Ασε τις πορείες και τις βλακείες.
    Αλλο λέω κι άλλο θα λέω.
    ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΜΑΔΑ και φταίνε οι πολυμετοχικολατσιόνοι.
    Και ο Τζίγγερ παλιότερα πουχε πουλήσει τον Κυργιάκο πχ εν μέσω του πρωταθλήματος
    που κτύπαγα στους άμπαλους τους Σκωτσέζους :-P
    Τι ψάχνεις να βρείς.
    Με τσαντίζει όμως να λέτε πορειούλες τους τελικούς και τους ημιτελικούς μιας ομάδας
    οποιασδήποτε και εσείς οχι απλά να μην τους έχετε δεί αλλά να κτυπάτε κάθε πικραμένο
    στην Ευρώπη με την όπισθεν :-P
    Αυτό λέω , στα άλλα συμφωνούμε.

  61. malus says:

    re mages eimai taktikos tou kourkoutiou edw kai 2 xronia giati pethainw ap ta gelia me ta post toy. Mexri ekei omws. sas parakolouthw edw kai ligo kairo pou anoigw pou kai pou kai to blog na brizeste gia ta idia pragmata, opote den anteksa allo kai eipa na dwsw kai egw thn (tapeini) mou gnwmi.

    prwta apo ola na ksekatharisw oti eimai olympiakos. oxi fanatikos alla olympiakos.(kai min akousw aidies tou styl oi olympiakoi exoun xamilo epipedo giati kserw 4 glwses, zwgrafizw, synthetw mousiki, paizw 5 mousika organa kai kati paleyw kai sti sxoli mou pou einai pliroforiki.)

    loipon: thewrw oti o “opadismos” (opws ton antilambanomai egw) den exei noima an o kollitos sou den anikei stin antitheti omada. Emena px einai panathinaikos, kai se kathe derby klaime mexri dakrywn me tis kafriles pou leme o enas ston allo. Sygekrimena paleyw na kanw kai th kopela mou prasini etsi gia na exw kapoion na brizomaste se akoma pio monimi basi! :)

    to podosfairo to basket to volley kai ola ayta einai athlimata. O athlitismos (opws mas ton paredosan oi arxaioi toulaxiston) prepei na prowthei ton filiko antagwnismo, thn amila kai alla tosa pou bariemai na parathesw, opote kai adynatw na katanoisw gia pio logo na brizomai plakwnomai me allous gia tis epixeiriseis tou kokkali tou tzigger toy patera kai tou bgenopoulou. (eite sas aresei eite oxi oi proedroi twn omadwn einai epixeirimaties kai oxi opadoi)

    kai twra afou ksekatharisa to pws blepw to zitima tha ithela pw tin apopsi mou gia ayta pou sizitate(kai gia ta opoia synithws kleidwnei to blog to kourkouti)

    1. o olympiakos den exei ftasei se teliko champions league alla parte ypopsin oti sthn pragmatikotita oute o panathas exei ftasei, giati opws eida se dokimanter tis net gia to thema ta paixnidia gia na ftasoun ston teliko itan stimena apo thn xounta. (min arxisete na ourliazete eite to thelete eite oxi etsi einai kai parathetw kai to link sto youtube)

    http://www.youtube.com/watch?v=aBwuEev0QDc&feature=related

    opote opws katalabainete oi atakes peri eyrwfapes einai akyres oxi giati o olympiakos den einai einai eyrwfapas(pou einai :p ) alla giati einai kai o panathinaikos (gia tin aek as mi to syzitisoume kalytera.)

    2. Otan opoiadipote apo tis omades mas kanei kapoio megalo apotelesma stin eyrwpi den mporw na katalabw giati na mi xarw, eite eimai opados ths eite oxi. kai o olympiakos me berder kai chelsi persysi kai o panathas me berder kai inter fetos kai i aek me milan prin kati xronia, giati na mi xarw pou blepw ellinikes omades na petyxenoun “thaymata”.

    3. Peri tou poia einai h kalytera omada fetos sto prwtathlima exw na pw kati aplo. O olympiakos exei thn kalyteri epithesi (asyzititi), o panathinaikos to kalytero kentro (an baleis kai ton dudu tou olympiakou.), o olympiakos pali ta kalytera akra(galleti leto, as mi to syzitisoume) kai enas syndiasmos aek pao olympiakou gia amyna. (ypothetw avrram kyrgiakos spyropoulos torosidis einai oi koryfes.) Kata ta alla to parapono mou apo tin omada mou einai oti exoume me diafora to xeirotero pago kai eipsis oti an perimenoume na broume nearous paixtes gia tin ethniki swthikame (ta megalytera ellinika talenta ta teleytaia 10 xronia ta bgazei o pao.)

    tespa gia na synopsisw, nai protimw na blepw olympiako sti tileorasi giati de me pairnei o ypnos blepontas palta na kanoun pirouetes sa balarines (all rights reserved by pateras :p ), nai pisteyw oti swsti douleia sta chiko kanei mono o panathinaikos, kai nai sto champions league blepw kai ton olympiako kai ton panathinaiko kai panigyrizw to idio an paroun kalo apotelesma.

    P.S. elpizw na mi ginei kai ayto to minima logos gia na sfaxteite kai na kleidwsei pali to blog! :p ligi iremia re paidia, giati tetoio pathos me tis epixseiriseis kokkalewn kai bgenopoulewn? :p

  62. Ljungberg... says:

    malus

    ta mats den itan stimena ..etsi mou eipe o filos mkokkinos
    alla kai o kopritis…
    afta einai anypostata..modaz katharo….
    ase pou pige na vgalei kai tin ypothesi me tin anthodesmi kai to kyppello korona grammata skarti…
    telospadon//
    afti tin stigmi oloi sto blog vlepoun to link sto youtube..exei varesei kokkina…

    @ katapeltis..

    kalo to tragoudi alla exeis vgalei apeiros kalytera poiimata kai tragoudia..
    me apokoryfoma to kleidomenoi kaioi dyo..lol
    lol

  63. Panos says:

    Αγαπητέ Reporter, βεβαίως και ο Ολυμπιακός είναι MOST POPULAR club στην Ελλάδα, αυτο το ξέρουν και οι πέτρες και ο κόσμος και το αποδεικνύουν και τα γκάλοπ(βλέπε σπορτ24 που ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω).
    ‘Αστοχο λοιπόν το σχόλιο σου για τι wikipedia όσον αφορά το λήμμα του Ολυμπιακού.

  64. kopritis13 says:

    Ljungberg…

    KALA AYTOUS VRIKES NA MOU PEIS?
    PIOS ZIO RE FILE?
    O PERIPATITIS?
    PIOS ZAHOVIC?
    AYTOS MOU EFIGE KAKIN KAKOS
    K SAS EKRAZE?
    NA MOU PEIS GIA
    KANA RIBO(TIN PROTI XRONIA),KANA TZOLE PAEI K ERXETE!
    AYTOU VRIKES?
    ESY POU XEREIS K BALITSA
    PREPEI NA XEREIS OTI TIS OMADES
    DEN TIS KANOUN OI PEXTES MONOI TOUS?
    THIMISOU MPALARA POU EPEZE PERSI
    I AGNOSTI ZENIT!!
    EIXE KANENA YPERONOMA?
    OXI!
    EVGAZE MATIA OMOS!!!
    KOMITIS STIN EVROPI ESY EISAI!!
    EGO STATHERA K TOUS OMILOU THA PERASO
    K KAPIA YPEROMADA THA KODRARO STA ISA!!
    EXO VEVEA K TIS XEFTILES MOU DEN LEO
    PIA OMADA DEN TIS EXEI?
    ALLA KANO K KATI!
    ESY AN DEN DIASIRTHEIS
    EINAI EPITIXIA!!!

    ENO NA VLEPEIS TON DIOGO NA KILIETE
    K PALIOTERA KATI GIANAKOPOULOUS
    EXEI ALLH XARI!!

    K EPITHETIKA
    PARA TIN “KAYTI” SOU 4ADA
    EXO KALITERI EPITHESI
    APO ESENA
    OI ARITHMOI TO LENE!!!
    K KALITERO PAGO
    STON PAGO EISAI ANYPERKTOS!!
    PIA ATLENTIKO
    K PIA PORTO RE FILE
    EXOUN PANTO AYTES?

  65. Kostas_Osfp says:

    Mkokkine to deigma ths statistikhs afora 9600 atoma se kapoies sugkekrimenes hlikies… An eixes kapoio ixnos statistikhs gnwshs apo 9600 atoma den mporeis na vgaleis sumperasma gia to 1 disekatommurio anthrwpous sthn Eurwph… Einai san na paw na rwthsw thn oikogeneia mou kai thn oikogeneia sou ti omada einai, na vgoun 5 Olympiakoi 3 panathinaikoi kai 2 Aektzides kai na sou pw oti exoume 5 ekatommuria Olympiakous sthn Ellada… Kai nomizw oti podosfairo vlepoun kai atoma katw twn 15 etwn kai atoma anw twn 69… Telos gia ton allon pou parethese to wikipedia… O Olympiakos (opws leei kai sto wikipedia) einai h pio dhmofilhs podosfairikh omada… Genikotera sta sport einai o Panathinaikos vazontas mesa Hockey, Judo, ping pong ktl… Oriste to copy paste:
    “Several newspapers and magazines have published polls in recent years, which give Olympiacos as the most popular club in Greece with a percentage varying between 29-37% among the fans and 20.3-29.3% in total population, which corresponds to around two and a half millions of supporters in Greece.”

    KATAPELTH telika tha mou apanthseis poio einai to kalutero paixnidi tou Galinovic oso einai ston PAO?? :(

  66. Ljungberg... says:

    kopritis

    afou exeis yperomada opos mou tin parousiases
    giati eisai – 12?? kai exei kai synexeia??
    teospadon kopriti an theletai na allaksei afto prepei
    na allaksetai eseis..
    sas koroidevoun oi proedroi sas kai eseis eiste ypoxeiria..
    sas vaftizoun paixtarades kai igetes tous sanmartean..
    kai eseis zeite me mia evro o pi pou den yparxei..
    stin evropi otan vgainei mia fora ta 5 xronia
    mono kommiti mporo na se xaraktirtiso…

  67. kon/nos13 says:

    megalh vlakeia siga t alani!

  68. Kostas_Osfp says:

    Reporter telika me prolaves… Den to eixa dei to post sou…

  69. kounelos g7 mas ponesan ta miala mas says:

    popoooo more mn asxoliste me panathinaikous an eine dinaton…eleos
    kai mia apantisi stous panathinaikous gia ola afta p lene
    apantisi: hahahahahahahahahahaahahahhahaahahhahhahahahahahah

  70. kotsos says:

    “tin na vlepo ton kara na kylietai se kathe mats???”

    oxi re m…..a….laaaaaaaaaaka…..

    na vlepeis ton diogo na kyliete!

    ti athlioi pou eiste oloi edw mesa

    p.s. ypopsi oti eimai gavros

  71. kopritis13 says:

    malus

    1)I DIAFORA EINAI OTI EGO SAN OPADOS
    TIN OMADA MOU DEN TIN VLEPO SAN ETERIA!!
    ETERIA TIN VLEPEIS ESY!!
    EGO OXI!!
    GIA MENA EINAI KATI POLY ANOTERO!!
    EINAI NOOTROPIA,EINAI TROPOS ZOIS.
    TOYS PROEDROUS TOUS EXO GRAMENOUS OLOUS!!!
    ESY EXEIS DIAFORETIKI APOPSI
    SEVASTI!!!

    STO VIDEO POU EVGALES I “KYRIA” POU MILAEI
    EXEI DILOSEI EPISIS OTI EPI XOUNTAS
    D-E-N GINONTAN VASANISTIRIA!!!!!!
    ARA POLU AXIOPISTI PIGI!!!

    O FILOS Ljungberg…
    OTAN TOU LEGAME GIA PARAGES MAS ELEGE DOSTE STOIXEIA
    K O IDIOS ENO STIN ARXI FONAZE OTI EXOUME KATADIKASTEI GIA
    KAPIES YPOTHESEIS OTAN ENIMEROTHIKE OTI AYTO DEN ISXEII
    K OTI ATHOOTHIKE O PAO TA GIRISE!!!
    EPISI OUTE AYTOS MAS EDOSE STOIXEIA GIA TIS SYGEKRIMENES YPOTHESEIS!!!

    TO THAVMA ME TIN CHELSI PERSI POU TO EIDES?
    TO VAZEIS IDIO ME TO 2PLO STO MILANO?
    ALLA THA MOU PEIS EIXES K TIPOTA ALLO NA GRAPSEIS?
    SE KATALAVENO…

  72. YpoThetos says:

    @ Katapeltis

    Exeis dikio vouno…o xaraktirismos den xreiazotane kai an dexese anakalo…

    Oso gia to eksipna domimeno grapto sou…edaksi kai no offence (pou lene kai oi aggloi)
    alla den itan kai odi stis ritorikes ikanotites…An thes na peis kati pes to ksekathara kai min krivese piso apo tis lekseis…oso gia athlitiko xioumor pou diatinese oti exeis mallon tin idia tsixla masas giati sou pairnei tin kaoura apo to adio stomaxi
    Anyway…gnomi sou, gnomi mou kai telos gia simera…
    kali sinexeia kai kali “plaka”

  73. Ljungberg... says:

    kotsos..

    to epipedo sou gnosto…
    den xreiazetai pairetairo sxolio..
    sta exei pei ola o KATAPELTIS…
    tin stigmi pou den ksereis kapoion den
    symperiferesai etsi…
    anyway ..
    kai ego an to megalytero taksidi
    pou ekana pote stin zoi mou itan to peiraias kifissia
    ta idia tha elega megale..
    opote einai ok…den se katakrino

  74. Kritis says:

    afou tha to kleidwseis , pou tha to kleidwseis, giati to paideueis? Exw kai to seri, 9 fores mpika, 9 fores eixe lock-out!!! Mou kakofanike pou to vrika anoixto, fantasou…

  75. Ljungberg... says:

    re kopriti

    a PAO den dikaiothike pote..
    piastike kai me tin anthodesmi kai m tin ypothesi aslanidi
    kai otan psifinane na perei i na meinei o proedros tou thrylou
    psifise na min pesei…

    ti the na mou peis …
    edo den ikseres gia to korona to kypello ston pao
    pou kanenas den eixe dei an itan odos korona…
    ase giati akri den vgazeis..

    to mono pou ksereis na les einai mia paraga pou den exeis apodeikse pote oti yparxei..
    edo mexri kai fetos les oti yparxei paraga..
    les kai theloume paraga gia na pame – 12 apo ton kafene sou..
    thelei paraga o diogo na vgalei pasa trypa ston galleti
    kai aftos na to kollisei (AEK/)
    ase tora ….to 2003 den milagate gia paraga kai otan
    ksanaarxisane oi fapes tote thymithikate..

    ego parokoloutho evropaiko podosfairo xronia..
    exo paeio se para polla mats stin agglia kai scotia kai exo dei lathi diatiton
    pou tha xtypas to kefali sou..
    alla den milane giati einai anthropino lathos..
    vevaia milame gia alli koultoura kai allo politismo…

  76. kopritis13 says:

    Ljungberg…

    RE SY EPITIDES TO PAIZEIS XAZOS?
    PIOS EIPE GIA YPEROMADA?EGO?
    EGO SOU LEO OTI DEN EISAI KALITEROS MOY!
    EXO TIS ADINAMIES MOU OPOS K ESY!!!
    DEN EXO AMINA (EIDIKA STIS ARXES)
    DEN EXEIS PAGO!!!
    EXEIS ONTOS 3-4 POLY KALOU PAIXTES EPITHETIKA
    ALLA OI ARITHMOI VGAZOUN KALITERI TIN DIKIA MOU EPITHESI!!!
    PIOS KOROIDEEYEI PION?
    SOU EIPA EGO OTI PISTEUO TIS FAMFARES TOU KATHE PROEDROU?
    TI MAS LES TORA?
    ESY MOU LES GIA…PORTO K ATLENTIKO
    OXI EGO!!!
    GIA PSAXE MIPOS TELIKA ESENA DOULEUOUN
    GIATI EGO XERO POLU KALA TI OMADA EXO!!

  77. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ says:

    @ malus

    Σωστός σχεδόν σε όλα φίλε καλέ.
    Αλλά μόνο που λές ότι το 1971 η πορεία ήταν στημένη, το γράφεις άρα το αποδέχεσαι
    εκεί τελειώνει η συζήτηση και αρχίζουν οι ερωτήσεις.Μόνο γι αυτό.

    1. Ο Ολυμπιακός δεν έπαιζε Ελλάδα τότε να έχει την ίδια χούντα με την Πανάθα ;
    Και γιατί δεν τον έσπρωξε αυτόν η χούντα στο ΟΥΕΦΑ ή στο ΚΥΠΕΛΟΥΧΩΝ που έπαιζε
    τότε ; Δεν είναι Ελληνική ομάδα ; Δεν ήταν πιό εύκολο να σπρωχτεί στο ΟΥΕΦΑ αν
    είχε ομάδα και να γίνει αρεστή η Χούντα στα εκατομύρια ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ πουναι περισσότεροι
    απο μάς ;

    2. Δηλαδή μιά ανίκανη ομάδα πχ Αλβανική, η χούντα του Χότζα θα την πήγαινε σερί στον τελικό ;
    Μήπως κι η Πανάθα των Δομάζου , Καμάρα , Ελευθεράκη , Οικονομόπουλου , Αντωνιάδη , ήταν
    ομαδάρα και η τρελή πορεία της , κατακρινόταν ως στημένη , απο τις στημένες λεμονόκουπες
    της Ευρώπης ; Που όσα δεν τα φτάνουν τα κατηγορούν ;

    3. Πως πληρώσαμε στα προημιτελικά την Εβερτον με προσωνύμιο ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ για να χάσουν ;
    Ποιό πολλά είχε η κάθε χούντα απο τους κολοσσούς που βρίσκονταν πίσω απο τους ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ;
    Και γιατί δεν το ξανάκανε η κάθε χούντα μέσα στην επταετία ; Η κάπου αλλού που θαταν πιό εύκολα ;
    Και γιατί δεν γίνεται τώρα με την χούντα της παράγκας , όχι να φτάσετε τελικό που το παίρνετε
    συνέχεια , αλλά να αποκλείσεται την Χάιφα και την Ανόρθωση βρε αδελφέ !

    Ο Αστέρας ήταν στον ημιτελικό. Και τον πήραμε στα ίσια μέσα στην κόλαση της Λεωφόρου
    και αφού μας είχε σφάξει ο διαιτητής στο Μαρακανά του Βελιγραδίου.
    Αλλά και μέχρι εκεί να φτάναμε ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΕΙΑΡΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    Οχι γιατί δεν αξίζει, αλλά γιατί τώρα ενδιαφέροντε οι του Ολυμπιακού πχ πως θα γλυτώσουν τους
    κορνέδες κι όχι πως θα φτιάξουν ομάδα για την Ευρώπη.
    Στην Ελλαδίτσα είναι μιά χαρά και εφόσον είδαν ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥΣ κάνατε γαργάρα
    ολόκληρη ΕΦΤΑΡΑ και τα διάφορα ρεζιλέματα των Μόλντε , γιατί να γίνουν καλύτεροι ;
    Αφού αποθεόνοντε ΛΟΓΩ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ με το λιγότερο δυνατό ΚΟΣΤΟΣ ! !
    ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ.
    Ουγκάντα , Αφγανιστάν , Γιουνανιστάν (Ελλάδα στα τούρκικα) κι ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.

  78. tzepetooo says:

    re malakes grapste liga akoma..breiste ligo akoma na bgalei kana euro to kourkoutaki na agorasei kourkouti na faei

  79. Ljungberg... says:

    @ KATAPELTI
    RE KOLLUITE TORA EISAI ASXETOS I TO PAIZEIS

    AFOU O PAPADOPOULOS KAI O PATAKOS ITAN VAZELOI..
    DEN EXEIS DEI FOTO TOU PAPADOPOULOU
    ME TIN GYNAIKA TOU I OPOIA FOROUSE FOREMA ME TRIFFYLLIA
    KAI ITAN STIN LEOFORO..
    AFTA EINAI GNOSTA ..OTI EIXE EPISIS SXESEIS FILIKE ME TON
    TOTE PROEDRO TOU PAO..
    FADASOU ESENA POU EISAI VAMENOS PAO NA EINAI KAI PROEDROS TIS XOUDAS TI
    THA EKANES STON OLYMPIACOS..THATO AFANIZES..LOL
    LOL
    AFTA NOMIZA OTI TA IKSERS RE FILE…

    DEN KSEREIS ME TO KYPPELO POU TO ESTRIPSE STELEXOS TIS XOUDAS
    MESA STIN LEOFORO..
    TO EPIASE KAI XORIS NA DEI KANENAS TI ITAN EIPE KORONA
    TO KYPPELLO PIGAINEI STON PAO??
    TI NA PEIS EKEI,..NA DIAMARTYRITHEIS??
    THA REIS AKRI STIN XOUDA??
    LOL
    DEN PIRAZEI EXETE YPEROMADA KAI THA FTASETE KSANA STON TELIKO POIO DIKAIA..
    TOTE EIXATE FTASEI ME 4 MATSAKIA ME VALKANIKES OMADES KAI O TELIKOS OPOS KATALAVAINEIS
    DEN GINOTANE NA STITHEI..

  80. Kritis says:

    lockare toooo, to ….mhmeno, den mporww, den mporw na perimenwww.

  81. Ljungberg... says:

    KAI TO MEGALYTERO POU APAGOREVE STON OLYMPIACO NA KANEI METAGRAFES…
    AFTO ITAN TO MEGALYTERO ,,TO POIO KORYFAIO…
    I XOUDA APAGOREVAI STON OLYMPIAKO TIS METAGRAFES..TIS SCANARE OLES..
    TORA TI THES NA PEIS RE KATAPELTI//4 MATSAKIA EPAIKSES…

  82. malus says:

    loipon, apantaw ston kopritis 13.

    symfwnw ws ena meros se ayto pou eipes peri omadwn kai etairiwn. Sygekrimena thewrw oti den tha eprepe na tous blepoume etsi kai den tha eprepe na einai etsi, alla pou nomizeis oti pane ta xrimata apo ta eisitiria pou plirwneis? stous proedrous pou tis exoun san etairies. episis apo tous paixtes liga atoma se kathe omada sou dinoun tin entipwsi oti den to blepoun “pairnw to misthoudaki mou kai perimenw mpas kai parw kai kammia metagrafi” opws px se emas o tzole o pantos (nai einai ampalos, kserw…) se sas o goumas klp klp…

    loipon kata ta alla i sygekrimeni “kyria” (giati opws poly kala to arxises mono se eisagwgika mporei na mpei) sigoura den einai aksiopisti. Alla aksiopistos den einai kapoios se zitimata pou yparxei symferon gia ayton na pei psemata(opws profanws einai i xounta kai ta basanistiria) enw o panathinaikos den nomizw oti mpainei se ayta. telos pantwn etsi ki alliws, i anafora tis einai mono gia ton imiteliko, opote opws kai na to kanoume kai ston imiteliko mono na eytane o panathas pali megali ypothesi itan.

    Ayto pou me enoxlei stin oli ypothesi, den einai to an pige o panathinaikos h’ oxi ston teliko me plirwmenous h’ oxi agwnes. Ayto pou me apasxolei einai oti sto idio docimanter eida na deixnoun mesa sto wembley olympiakous mazemenous na kratane ena terastio pano pou egrafe “oi olympiakoi einai sto pleyro sas” (kapws etsi telos pantvn, den to thimamai akribws.) Ayto pou me apasxolei einai pws katantisame na xairomaste an o “aiwnios antipalos” faei gero xastouki stin eyrwpi anti na xairomaste otan mia opoiadipote elliniki omada petyxainei thn yperbasi, asxetws poias omadas eimaste opadoi.

    loipon kopritis ayto eixa na pw kai thelw na pisteyw oti dieykrinisa otidipote mporei na parermineythei :)

  83. Ljungberg... says:

    KAI TO KALYTERO STON FILO KATAPELTI..
    TO GIPEDO OUDEPOTE ITAN TOU PAO..I LEOFORO ENNOO..
    PERASE EPI XOUDAS STA XERIA TOU ME XRISSIDANEIO..
    XRISIDANEIO DEN YPARXEI AFTO ,,TO EFYVRANE AOPLA..
    KAI KALA TO XRISIMOPOIEI O PAO ARKETA XRONIA ARA EINAI DIKO TOU..
    PERNAEI STA XERIA TOU ..
    ALLO KOUFO…
    ADE KATHISTE KAMIA DEKAETIA AKOMA STO OAKA..POU KSEREIS TI THA VROUN..
    KANA XRISIDANEIO..LOL
    LOL

    KAI KOPRITI KAI MIN MOU PEIS OTI DEN ISXYEI TIPOTA..PARE VIVLIA DIAVASE GIATI EGO SE GOOGLE KAI YOU TUBE GIA NA
    SOU ANOIKSO TA MATIA DEN MPAINO..
    LOL

  84. kourkouti says:

    ΤΟ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΛΛΕΥ. ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΤΑ CAPS LOCK ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΥΦΟΙ Ή ΤΥΦΛΟΙ.

    ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΝΩ ΓΙΑ ΓΟΥΡΙ (ΠΑΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ 10!)

    (Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 49)

  85. Kathe kollmite | Fliprenovations says:

    [...] SPORT 24 – To Κουρκούτι » The Incredible Aga…12 Φεβ. 2009 … @Panos…makari oi kafriles na ftanoun mexri auto to shmeio KATHE fora… Panos έγραψε ….. RE KOLLITE THA MAS TRELANEIS… … [...]